Uwaga, blog przeniesiony

Posty na tym blogu już nie będą się pojawiać. Zapraszam gorąco pod nowy adres: blog.grzegorzpawlik.com



Subskrybuj ten blog...

poniedziałek, 9 lutego 2009

Wreszcie ruszył!

Po kilku miesiącach ciężkiej pracy, zamknięciu zgłoszeń liczonych w tysiącach, uruchomiliśmy serwis dobrzemieszkaj.pl.

Zbudowany od podstaw system oferujacy m.in. zarządzanie wersjami artykułów (funkcjonalność zaliczana do kategorii "tricky ones"), zintegrowany z forum, adserwerem. Ogólnie to taka spora kobyła, katalog produktów i firm, część społecznościowa oprócz wspomnianego forum to komentarze, zakładki, oceny (zdjęć/galerii), no i jeszcze sekcja architektów i dizajnerów. Przy okazji takich przemyśleń przychodzi refleksja - w czasach prehistorycznych, gdy nie było jeszcze frameworków taki projekt musiałby być z 50 razy droższy!

Jest on dla mnie również źródłem osobistej satysfakcji. Projekt systemu i bazy danych, częściowo kod i zarządzanie zespołem, który odwalił kawał dobrej roboty, aby dotarł do szczęśliwego happy-endu było na mojej głowie.

Do tego było to całkiem niezwykłe doświadczenie. Można było obserwować jak ścierają się różne siły (klient, szef, programiści) i wpływają na ostateczny kształt systemu. A najfajniesze w tym wszystkim jest to, że (o ile mi wiadomo) wszyscy są przynajmniej "w miarę zadowoleni z efektów".

Jeśli ktoś z Was, szanownych czytających, chciałby takie cuś, to zgłoście się do firmy Netarch.

Brak komentarzy:

Uwaga! blog przeniesiony

Posty na tym blogu już nie będą się pojawiać. Zapraszam gorąco pod nowy adres: blog.grzegorzpawlik.com
Komentowanie artykułów możliwe jest pod nowym adresem.