Uwaga, blog przeniesiony

Posty na tym blogu już nie będą się pojawiać. Zapraszam gorąco pod nowy adres: blog.grzegorzpawlik.com



Subskrybuj ten blog...

środa, 3 grudnia 2008

Hosting idealny, ciąg dalszy

W prawdzie nie miałem w planach spamować o tym na blogu, ale pojawił się komentarz w tym wpisie (Hosting idealny (php, postgreSQL, django, shell)?) i spojrzałem na ich stronę nowości i spodobała mi się ilość nowości dodanych w tym hostingu. Oto one:

e-learning :

tu akurat bez szaleństw, ale warte wzmianki(*):
drzewa genealogiczne (jak dla mnie raczej ciekawostka):
Tu z cyklu "pokaż mi inny hosting, który to potrafi":

Dlatego, jeśli szukasz naprawdę elastycznego hostingu, który ciągle się rozwija (i rozwija się w kierunku wskazywanym i sugerowanym przez użytkowników, czasem potencjalnych) to tylko vipserv.org

* Dlaczego lubię autoinstalacje? Tylko dlatego, że oszczędza mój czas. Czasem z chęcią przyjrzałbym się jakiemuś oprogramowaniu, ale nie chce mi się zakładać bazy, i przechodzić instalacji po to, żeby po 20 minutach to skasować. Jeśli instalacja oznacza dla mnie 2 kliknięcia - czasem się skuszę.

Brak komentarzy:

Uwaga! blog przeniesiony

Posty na tym blogu już nie będą się pojawiać. Zapraszam gorąco pod nowy adres: blog.grzegorzpawlik.com
Komentowanie artykułów możliwe jest pod nowym adresem.