Czy jak zacząłeś używać Google Analytics i dostałeś pierwsze wyniki, że twój bounce rate jest na poziomie 90%, a średni czas na stronie to 30 sekund, zastanawiałeś się, czy to dużo czy mało? Teraz odpowiedź na to pytanie jest łatwiejsza.
Jakiś czas temu Google Analytics udostępniło ciekawą funkcję (w wersji beta oczywiście), tzw. benchmarking. Po uprzednim zgodzeniu się na zbieraniu przez Google (anonimowych) statystyk z Twojej strony dostajesz możliwość porównanie niektórych parametrów z ogółem stron (korzystających z Analyticsów oczywiście).
I możesz na przykład dowiedzieć, się, że
Twój bounce rate niemal dwukrotnie przewyższa średni bounce rate dla stron o podobnym rozmiarze
jak również:
Średni czas spędzony przez użytkownika na stronie jest o niebo lepszy od konkurenci ;)
Wiesz już nad czym się skupić, jeśli chcesz przyciągnąć klientów, nieważne czy to sklep internetowy, portal czy blog ;)
Uwaga, blog przeniesiony
Posty na tym blogu już nie będą się pojawiać. Zapraszam gorąco pod nowy adres:
blog.grzegorzpawlik.com
Subskrybuj ten blog...
środa, 14 maja 2008
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Uwaga! blog przeniesiony
Posty na tym blogu już nie będą się pojawiać. Zapraszam gorąco pod nowy adres:
blog.grzegorzpawlik.com
Komentowanie artykułów możliwe jest pod nowym adresem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz