Uwaga, blog przeniesiony

Posty na tym blogu już nie będą się pojawiać. Zapraszam gorąco pod nowy adres: blog.grzegorzpawlik.com



Subskrybuj ten blog...

sobota, 6 września 2008

Suse 11, subclipse i subversion 1.5

Okazuje się, że nie bardzo się lubią na samym początku.
Po godzinach google'owania i nieudanych próbach kompilacji javahl, wpadłem na banalne rozwiązanie. Okazuuje się, że OpenSuse 11 dostarcza odpowiedni moduł javahl, który może przywrócić sprawną współpracę subclipse z subversion.
Oto co musiałem zrobić:
- w katalogu, gdzie mam zainstalowany eclipse znajeźć plik javahl.jar ( u mnie /configuration/org.eclipse.osgi/bundles/156/1/.cp/lib) i zmienić jego nazwę (powiedzmy na javahl.jar.old)
- podlinkować dobry moduł javahl w to miejsce:
ln -s /usr/lib/svn-javahl/svn-javahl.jar svnjavahl.jar
- zrestartować eclipse i w Window -> Preferences ...-> Team -> SVN w opcji SVN interface wybrać JavaHL (JNI)
Mnóstwo czasu spędziłem nad tym problemem, mam nadzieję, że innym też pomoże.

Brak komentarzy:

Uwaga! blog przeniesiony

Posty na tym blogu już nie będą się pojawiać. Zapraszam gorąco pod nowy adres: blog.grzegorzpawlik.com
Komentowanie artykułów możliwe jest pod nowym adresem.